دلیل
 
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : amir

چند دلیل عمده شهادت غضنفر در جنگ:

1.       پرتاب اشتباه ضامن بجای نارنجک

2.       پرتاب قلوه سنگ به پره هلیکوپتر

3.       سوراخ کردن ماسک شیمیایی برای ورود بهتر هوا

4.       باز کردن پنجره زیر دریایی برای تهویه هوا

5.       گرفتن پروانه در میدان مین

 

6.       بای بای کردن با دیده بان های دشمن

نگاه کردن به لوله تفنگ جهت اطمینان از خروج صحیح گلوله



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت20:49---3 خرداد 1391
سلام سیماامیر خیلی جالب بود مرسی

سیما
ساعت16:35---2 خرداد 1391
سلام همش قشنگ بود این از همه قشنگ تر... در ضمن من سیما هستم

FlightBoy
ساعت23:25---24 ارديبهشت 1391
سلام
خیلی جالب بود
ممنون داداش
حالت چطوره؟
راسی آدرس وبم تغییر کرده
لینکت کردم
لطفا ویرایش کن
موفق باشی


ghazal
ساعت19:44---13 ارديبهشت 1391
khoob bood dooste aziz

ghazal
ساعت19:43---13 ارديبهشت 1391
khoob bood dooste aziz

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جوك های توپ
فقط بيا تو بخند
درباره وبلاگ

سلام من اميررضا هستم اين سومين وبلاگمه بياين تو از خنده بتركيد راستي نظر اصلا ياد تون نره راستي هركي اومد تو ادرس وبلاگشو تو نظرات بنويسه تا لينكش كنم و يك چيز ديگه من به همه ي وبلاگا سر ميزنم نظراي تيليغاتي ننويسين كه جواب نميدم از نظراي تبليغاتي خوشم نمياد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوك وعكس باحال و آدرس amirrezacool3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 520
بازدید ماه : 500
بازدید کل : 37275
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


   
   

AvaCode.90