كدو تنبل
 
جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : amir

یارو کدو تنبل می خره، می فرستش کلاس تقویتی!



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:12---11 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه


http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277


به منم سر بزن نظر هم یادت نره


www.parsa74.loxblog.com


روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم


راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم


منتظر حضور گرمت تو وبم هستم


پاسخ:اقا من به نظراي تبليغاتي جواب نميدم فهميدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جوك های توپ
فقط بيا تو بخند
درباره وبلاگ

سلام من اميررضا هستم اين سومين وبلاگمه بياين تو از خنده بتركيد راستي نظر اصلا ياد تون نره راستي هركي اومد تو ادرس وبلاگشو تو نظرات بنويسه تا لينكش كنم و يك چيز ديگه من به همه ي وبلاگا سر ميزنم نظراي تيليغاتي ننويسين كه جواب نميدم از نظراي تبليغاتي خوشم نمياد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوك وعكس باحال و آدرس amirrezacool3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 310
بازدید هفته : 388
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 37143
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


   
   

AvaCode.90